De finns de som behöver blod även i dessa svåra tider!

I morse tog jag tag i all besöka Transport Styrelsen för att förnya mitt körkort, som var tionde år är en stor affär. Sist fick jag körkortet av en handräcknings man vid Sheraton Hotel. Det kostar 280 sek och 100 sek för ett fotografi.

Jag var på Blodtappen på Hötorget förr att lämna blod. De har sedan början av Coronan tappat 40-50% av sina blodgivare och behöver verkligen ert blod för att blivande mammor kan behöva blod vid förlossningen.
  
* "Mammorna" av Alexandra Pascalidou

* "Makt utan gräns" av Marc Camerorn

* "Jordens läskigaste väsen" av Jens Hansegard och Anders Nyberg

* "Öppnare INTE den här boken" av Andy Lee

* 88 böcker du INTE behöver läsa" av Kalle Lind

* "Vild eld" av Ann Cleeves

I dag har jag försökt att få rätsida på ett meddelande jag får på telefonen varje gång jag ringer - CALL_STATE_OFFHOOK lst.size()==0, number is null. 
Efter att ha väntat i Samsungs telefonkö till deras support i 70 minuter så hade jag inte fått någon kontakt.


Jag begav mig till Telia Company några 100 meter upp på Kungsgatan. Inte heller här visste de vad meddelandet betydde - så jag fick ringa deras support, vilket gick betydligt snabbare. Vi testade mitt SIM-kort på en annan telefon för att se om det var ett mjukvarufel, men den fungerade. Jag har också haft ett problem med att SMS inte har levererats utan legat kvar på min mobil. Telias back office har ringt tillbaka till mig vid två tillfällen och det visa sig att jag har skicka SMS via internet och efter att ha ändrat inställningar verkar den fungera. Senare på dagen så ringer Telia butiken på Kungsgatan tillbaka till mig då någon harr ringt honom te gånger. Det visade sig vara från vårt test tidigare under dagen, men det var bra att han ringde tillbaka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?