Jag är "lättköpt"!

I dag hade vi Bosse Andersson på besök på Stockholm Fryshuset Rotarys frukostmöte. Fantastiskt att hålla i SM-brucklan. Det var snart 40-år sedan Östers IF vann den (eller egentligen  von Roséns pokal). 1968, 1978, 1980 och 1981.

Jag blir tlätrtr fascinerad av en bra berättrerlse, som väcker mitt intresse. Fryshuset ä platsen!
 


Efter dagens möter inser jag hur mycket - fotboll, nyfikenhet och att vara trevlig betyder. Bosse är en fantastisk berättare och om några dagar kommer ni att få höra samma historia - grattis Djurgården!


Den 27 april kommer vi att vara Bosses gäster när Djurgården möter IFK GöteborgTele2 Arena. Det kommer vara första gången jag kommer till Arenan, vilket egentligen förundrar mig - när jag skriver.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?