Tänk vad man kan lära sig (bara under en dag) !

Varje dag jag går till skolan - lär jag mig någonting av eleverna, kollegor och/eller lärare.

Denna bok av Jo Nesbö - "Doktor Proktor och den stora guldkuppen" - hade ingenaning om att han skriver barnböcker.

Jag hade ingenaning om:
* Juice WRLD
* XXXTENTACION
* Laddade ner TikTok för att lyssna på charliclamelio 
* Filmen Countdown
* Super Sonic 



Det finns anledning att ha en aning om vad eleverna intresserar sig för! Vad som är intressant och viktigt för dem. Einar har jag förstått är stor! Funderar på vad jag själv lyssnade när jag var 7-8 år. Vet inte ens om jag lyssnade på musik? Vet att jag såg på Svenne och LottaRockfolket, Lasse Lönndal (för att momo gillade honom). I mellanstadiet så lyssnade jag på Status Que, Noice, Sweet och Kiss.

Kommentarer

  1. Congratulation for the great post. Those who come to read your Information will find lots of helpful and informative tips. Biologisk trä och palmblad bricka

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?