Vad sårbara vi har blivit!

Covit-19 är något som påvekar oss alla. Det är nästan det enda som det talas och skrivs om numera.

Det läge vi har nu är allvarligt och att vi tar detta på allvar. 

Jag har sedan en tid tillbaka beslutat att jag få ändra mina planer att åka till Växjö, vilket jag gjort varje år jag bott i Sverige sedan jag flyttade hit för 26 år sedan. 

Nu får jag i stället använda mig av digitala lösningar för att se mina brorsdöttrar. 

Vi får allt vara tacksamma för den digitala infrastruktur som har byggts upp i Sverige.

I praktiken så får vi använda telefon och digitala lösningar för att hålla kontakten.

Ur detta kan vi bygga nya modeller.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?