Days of my Life!



 Jag har haft en fantastisk maj - med nya vänner, nya jobb och fantastiskt firande med de närmaste vännerna under 50 år.

Tusen tack till alla er som gratulerat mig under denna helg - jag är ofantligt tacksam att ni hade möjlighet att fira med mig!

 Vi har haft turen med ett underbart väder och haft turen med visst regn. 

OM du semestrar i SMÅLAND i sommar rekommenderar jag:
*   IKEA Museet i Älmhult
*.  Broqvist Konditori vid Stortorget i Växjö.
*   Lunch på PM och vänner på Storgatan
Kronobergsslottsruin
Telleborg slott där Stjärnorna på Slottet spelas ib.
Fyra krogar vid Växjö sjön
*.Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby
Kosta Glasbruk
Växjö ligger bara 10 mil från Öland.
High Chaparal - med cowboys och indianer.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?