Att göra sin grej! och att utmana sig själv - våga!

I bland handlar det om att utmana sig själv! Skojade med en sju åring på jobbet i går och det slutade med att vi hade en battle inför 100-tals resenärer. I bland handlar det om att bjuda lite på sig själv - någon gjorde jag glad i går det vet jag! Han van över mig med faktor 5 - så det var en krog!

Linnea Claeson ska vara med i Let´s Dance - denna modiga unga kvinna som står upp mot fegisar ofta bakom falsk identitet - som bara sprider "skit"! Hon är en fantastisk förebild för unga tjejer och killar!

En lite tjej på två år fick låna en padda - efter att hon gick runt och talade on Alfons! Hon satt och tittade på Spöket Laban !

Du vet att det är 150 år sedan Periodiska systemet skapades av Dmitrij Mendelejev.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?