Är du smart varje dag?

I dag så satt jag och arbetade på Café StringSödermalm - ett fantastiskt annorlunda ställe! 

Varför jag inte har varit där kom jag på när de var 30 minuter innan stängning - när något ljushuvud öppnar dörrarna. Det var så jag kommer ihåg att de också gjorde  så för 5 år sedan.  I dag var det lite blåsigt och efter 25 minuter så blev fingrarna stela. Tyvärr så behövde jag bli klar med några e-post innan det blev helg.

När jag gick och handlade på Lidl - så var det bara att gilla läget och ta fram en bok för de få kassorna som var öppna kröp fram. Så jag funderade på hur länge det är lönsamt att handla billigare i förhållande till att få det hemsänt?



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?