En av världens snällaste hundar!


Lite förundrad över att det säljs nötter i Selecta-automaterna - när det råder nötförbudinstitutionen? Visst blir jag förvånad - här finns också tillgång till Snickers, som innehåller jordnötter!

Vi bruka säga att barn inte gör som vi säger utan som vi gör! Jag tror också att detta gäller för studenter.

I morgon kommer det att vara bokrea! 
Några böcker jag är intresserad av är:
* "Kata Dalström" av Gunnela Björk
* "De som dödar drömmer aldrig" av 

Jan Guillou

* "Mannen i skogen" 

av Jens Liljestrand

* "Svenska slott och herrgårdar" 

av Fredric Bedoire

* "Frescati" av Anders Hedin
* "Hjältar" av Nils Bergeå
* "Sveriges mäktigaste familjer" av Anders Ström
* "Hundraett åringen" av Jonas Jonasson
* "Den lilla bokhandeln runt hörnet" av Jenny Colgan
* "Astrid Lindgrens krigsdagböcker" av Astrid Lindgren, Kerstin Ekman, Karin Nyman
* "Sidenvägarna - En ny världshistoria" av Peter Frankopan
* "Periodiska systemet" av Primo Levi
* "Winston Churchill 1 och 2" av Bengt Liljegren
* "Det hemliga Andra världskriget" av Gavin Mortimer
* "City Walks in Stockholm" av Mattias Henrikson

16 böcker som kostar 1.179 sek! dvs nästan 74 sek per bok. Gör jag ännu en genomgång kan säkert priserna sänkas!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?