Saker du inte bör göra på en flygplats!

Ingen höjdare att lämna en blinkande mobil och adapter på en flygplats.

Trots återkommande varningar att det finns risker för stöld så förekommer det att resenärer lämna sitt bagage obevakat.

Men också att vi som arbetar på flygplatsen anmäler att det finns kvarlämnat bagage på en viss plats.

I bland så förundras man hur människor tänker. Här har några ungdomar lagt sina ryggsäckar på soffan bakom dem. Var inte kvar och såg när de fick tillsägelse att ta bort dessa, men inte kan jag tänka mig att dessa kunde få ligga kvar när gate-en fylldes med resenärer.

Inte heller vet jag hur det gick för en resenär som hade druckit allt för mycket av tax-free spriten.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?