Med tårar rullande ner från min kind!

Har så där 12 dagar efter galan Årets Eldsjälar fått möjligheten att se denna fantastiska gala! 

Det finns inga raka spår!
Jag skulle kunna undra hur det är möjligt att detta fantastiska arrangemang har fått så lite uppmärksamhet??? 

I mina ögon är denna gala viktigare än mycket annat som diskuteras, skrivs och visas av mediehusen? Det är viktigt för Sverige! Det ger oss alla en möjlighet att uppskatta Sverige - ni riktiga Sverige vänner!

Jag kommer inte att lyfta någon med namn här nu - utan ge dig chansen att få se dessa i alla fall 25 stora förebilder!

Vi ska ta fighten för oss alla åt oss alla - ett Sverige när det är som bäst! Då bygger vi ett samhälle!

Tacka Folkspel och Expressen att ni äntligen publicerade det så att ALLA får se! Detta borde vara viktigare än Melodifestivalen! Det var bara några tankar och funderingar, som jag hoppas ska förändrar Sverige!

Sverige bygger vi tillsammans!
Vem blir Årets Eldsjäl 2020! Kanske blir det DU? Men vi blir alla vinnare!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?