På tiden att vi börjar bry oss igen!

Så såg det ut i helgen - den är inte arrangerad!
Jag blir förundrad ibland - hur kan någon bara slänga papper på marken? Ibland så tappar vi saker - det händer även mig och en del resenärer - boarding pass är något som jag med jämna mellanrum hittar.

Att i stället ge en hjälpande hand - om det är till en resenär eller en kollega är en självklarhet för mig. Det är ganska lätt att se om någon behöver hjälp! Jag kan ju i alla fall ställa frågan!

Vi är i alla fall ganska lika - vill bli bemötta med respekt och borde bete oss mot andra som vi själv vill bli behandlade!
Fick ett tips om att detta är en bok man
ska läsa!
De coolaste skorna på flygplatsen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?