Se den här! Världens viktigaste gala - Eldsjälsgalan!


177 miljoner till föreningslivet! Tack för det Folkspel!

Se den med föreningsstyrelsen eller i föreningsstyrelsen - har ni förmånen att ha dem i er verksamhet - har du en guldklimp, en diamant eller in vulkan som eventuellt lever i det fördolda och förtjänar att synliggöras för sin betydelse i samhället! Det är din skyldighet som ledare att göra DET NU!

Att en av de största Öster-fansen, Staffan Hellstrand, inleder - måste ses som ett tecken på kommande stordåd!

Satsa vad det kostar på att göra en direktsändning över nätet eller genom valfri riktig TV kanal som SVT och eventuellt TV4.

Eldsjälsgalan var den 14 mars för speciellt inbjudna - jag är inte bitter! Det viktigaste galan som jag hade deltagit på eller suttit klistrad i TV-soffan!

Vilken källa till inspiration! Nu har jag fått detta från Folkspel - med mycket chat, chatt och ... sisu!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?