Kan du se dig själv i spegeln?




I kväll va jag på Stiftelsen Ekskäret, som jag kommit i kontakt med när jag en gång var på Epicenter. Nu var ett tillfälle att även besöka deras co-working space Klustret på Birger Jarlsgatan 58. Arrangemanget innefattade klimatdokumentären Day Zero och lanseringen av Do Tank.

Jag är imponerad av de intressanta människornas perspektiv från filmen och den panel som sedan fanns att lyssna till. Samt att vi fick möjligheten att behandla olika frågor mellan de två personerna som satt vid sidan av mig - detta blev också intressanta samtal.

Houdinis VD, Eva Karlsson, berättade hur skönt det är att vara på en arbetsplats där man tar ansvar och där man kan vara samma person hemma som på jobbet. Det tro jag hållbarhet handla om! Att kunna se sig själv i spegeln och får var stolt.

Jag vill tacka Carl Eneroth, som gjorde det enkelt för mig. STHLM Social Innovation Lab och Stiftelsen Ekskäret.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?