In i lärandets labyrinter !

Vad är  det viktigaste?

Det som jag uppskattar som några av mina bästa egenskaper om jag får säga det själv:
* har lätt att ta kontakt med nya människor. 
* tvekar inte att ta kontakt med någon telefonledes.
* är duktig på att ta fram i information.
* jag är nyfiken.
* jag tycker om att få andra människor att utvecklas och arbeta för att utveckla mig.   

Jag håller på med en resa - i böckernas värld

Det är viktigt med sömn, mat och motion. Jag har god kontroll på min sömn och att jag går minst 10.000 steg per dag. 

Tre didaktiska frågor att ställa:
Varför? Vad? Hur?
- Varför är det viktigt att lära sig detta moment? Sätta det i ett perspektiv?
- Vad är viktigt att få med i detta moment?
- Hur kan jag göra denna kunskap tillgänglig för eleverna.

Hur kan digitala verktyg stödja elevers lärande?      

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?