Att väcka sin passion genom fantasi, fakta och fokus.

 

Idag så har jag varit varit ute och gått, men inte i år varit så nära att missa mitt 10 km mål.

Men jag klarade det trots allt. På måndag ska jag hålla ett tal i Presentation Mastery inom Toastmasters.

En fråga jag har ställt mig är vad som ger mig energi:

Mötet med andra människor har alltid varit viktigt för mig. Nu under pandemin har jag fått mig att använda mig av tekniken. Jag har firat jul över Zoom. Jag använder telefonen för att hålla kontakten med familjen, vänner och kontakter. Jag använder även telefonen för att kontakta personer, som jag tycker verka vara spännande. Det är genom andra som jag får tips, slipa till mina idéer genom samtalet och inspireras av.

* Av filmer, böcker och poddarsom jag finner inspiration. Det som fångar mig mest är en annan persons berättelse eller ett samtal om vilka utmaningar vi tår inför.

* Jag ser eller lyssnar gärna på dokumentär, föreläsning, seminarium.



Kommentarer

  1. Thanks a lot for sharing this amazing knowledge with us. This site is fantastic. I always find great knowledge from it. Siden kuddfodral och sjal

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?