Chemistry is key - for a circular economy!

 I dag har jag undervisat både på gymnasiet och på grundskolan, vilket medförde att jag inte kunde delta på:
skolon ED Talk, 14:00-15:30
* Business Devloper Alumni, Hyper Island
specialpedagogikens dag, SU, 09:00-16:15
* Hur kan vi skydda demokratin mot populism, NVB Mitt

"Nära jorden, nära skogen", SVTPlay

Jag ska göra mitt yttersta att kunna få ta del av detta material - något jag i allmänhet är duktig på.



I kväll har jag från 18:00-20:30 deltagit i ett Zoom-möte med Centerpartiet om "Viktiga vägval för framtidens mobilitet i Stockholm".

"Filmvisning - för världens bi" med Naturskyddsföreningen 19:00- 20:30. 1/3 av de 270 svenska arterna av bi.
Avslutade kvällen med att delta på JCI Amsterdam online-seminarium: Sustaiability Talks med Dr Klaas Jan SchoutenChemistry is key - for a circular economy". 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?