Du kan påverka!


I går märkte jag att Lidl hade installerat en skyllt för se till att inte det ska vara för många i butiken, Det påpekade jag för personal för 14 dagar sedan och till Lidls-kundservice, vilket absolut inte var lätta att nå, Tog mig 6 dagar innan jag fick tas i dem. I går så besökte jag butiken och möttes av att de hade koll på antalet människor i butiken.

Alla dessa undersökningar som man bes att delta i efter att ha ringt en kundservice - att gradera från 1-5 eller 1-10. Jag förstår inte hur företaget får ut något av detta av värde. Lidl frågar om sin kundservice, medan jag var intresserad av min butiksupplevelse.

Eftersom transporter är viktiga för mig i mitt dagliga liv. Men det är inte lätt att komma i kontakt med sl. De har lagt ut kundtjänsten.

Viljan att engagera sig är beroende av om vi som kunder, brukare, resenärer blir seddalyssnade på och tas på allvar

stockholms stad har med sin app "Tyck tillatt mig möjligheten att hjälpa till och synliggöra sådant som fungera och sådant som inte fungerar. Jag får alltid feed back på mina synpunkter.

Kommentarer

  1. Thanks a lot for sharing this amazing knowledge with us. This site is fantastic. I always find great knowledge from it. Miljövänlig handgjorda heminredning Sverige

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?