En vilja att hålla mig informerar!


Att vara nyfiken har jag alltid varit. Det har varit ett sändigt sökande - en vilja att lära nytt.

Under mina studier engagerade jag mig det civila samhället.En period arbetade jag mycket genom att resa en hel del i tjänsten.

När jag kom tillbaka i Stockholm började jag att engagera  mig i JCI 2005, Toastmasters 2006 och i Rotary 2011.

Jag har fått möjlighet att arbeta inom återvinning och på IKEA.

Jag har suttit med i Regeringens referensgrupp för hållbar utveckling.

Medlem i ELMA (Erfarenhet, Lärande och MiljöArbete) där jag också att med i styrelsen.

Jag har deltagit vid föreläningar och arrangemang med FORES, Timbro, ABF, Stockholm Handelskammare.

Jag tycker att online-Sändningar har fungerat bra under Pandmin och hoppas att vi ska kunna fortsätta - det är viktigt för lärande.

Kommentarer

  1. Your website is very beautiful or Articles. I love it thank you for sharing for everyone. Mässing handgjorda statyett inredning

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?