Har du varit inne på CLUBHOUSE?

 Under några dagar så har jag hört en hel del om den nya sociala plattformen Clubhouse.

Vad är Clubhouse?

Är det någon som har varit där?

Jag förstår att det är mycket snack och handlar om samtal där specifika ämnen tas upp.

Jag tror att det är bra timing - då vi inte har så stor möjlighet att träffa som tidigare. 

Det påminner lite om Twitter i starten då många från media hoppade på. Jag kommer ihåg var jag var när jag fick höra talas om Facebook första gången. Då var Shortcuts stort, men Facebook var bättre.

Kanske kan Clubhouse - ta sig ann anonymiteten och det hårda språket på ett bättre sätt.

Clubhouse grundade av Rohan Seth och Paul Davison. De fick en investering på $ 100.000.000. Clubhouse har kritiserats för vad de gör med sina användares kontakter.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?