Om det inte blir som förr?

 

Ett annat förr - ett annat nu? Vi vet kanske inte vad 
framtiden har för oss.

Men vilka drömmar och visioner har vi? Kan vi samlas kring någonting.

Vilka passion bär du på?

Kanske är det som att promenera? Jag vet vad jag ska göra - gå över 10 km, men inte exakt var jag ska. Det blir som ett äventyr.

Något som har påverkat oss mycket är "GUD" - GlobaliseringUrbaniseringDigitalisering.

Jag läser boken "Corona Expressen" (20219 av Per schlingmann och Kjell A. Nordström.

* Ökat distansarbete

* Ökad digitalisering

* Ökad e-handel

* Digitala upplevelser

* Ett digitalt kommunikationslandskap

* Förändrat beslutsfattande

* Butikdöden

* Ett nytt trafiksystem

* En starkare urban tjänstesektor


* Hantverk - mitt i
staden

sskaliga uppleveleser

starkar communities


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilka svenskar är rikast i världen?

Det som formar min bild!

Jag vet inte om du märkte det?